Problem z wyświetlaniem obrazu na zewnętrznym monitorze

Problem z wyświetlaniem obrazu na zewnętrznym monitorze

Szanowni Klienci,

Stacje dokujące i inne akcesoria umożliwiające wyświetlanie obrazu z komputera na innym ekranie obecnie niestety nie działają z urządzeniami Apple pracującymi pod systemem MacOS 10.13.4. Problem techniczny występuje u każdego producenta, w tym również w przypadku oferowanych przez nas akcesoriów marki i-tec, Satechi, ze wzgledu na fakt iz są one oparte na DisplayLink.

  • Chociaż DisplayLink ciężko pracuje, aby znaleźć poprawkę do obecnej sytuacji, nie ma przewidywanej daty wydania aktualizacji ich sterownika.
  • Ten problem jest ściśle ograniczony do użytkowników komputerów Mac, nie dotyczy systemów operacyjnych Windows, Chrome OS, Ubuntu ani Android.
  • Zalecamy wszystkim użytkownikom MacOS, aby nie aktualizowali się do wersji 10.13.4. Po zakończeniu aktualizacji DisplayLink łączy ekrany, aby wyłączyły się po uaktualnieniu systemu operacyjnego z zainstalowanym aktualnym sterownikiem DisplayLink [4.1]. (Nie wpłynie to na funkcjonalność, taką jak Ethernet i audio, w przypadku których zaimplementowano). Wszystkie funkcje DisplayLink nadal działają zgodnie z oczekiwaniami w 10.13.3.
  • Zdecydowanie zalecamy pozostanie na 10.13.3 i nie uaktualnianie do wersji 10.13.4. Możesz wyłączyć automatyczną aktualizację do wersji 10.13.4, odznaczając dwa wyróżnione pola (patrz poniżej).
  Jeśli dokonałeś już aktualizacji, tutaj możesz znaleźć kilka opcji, które mogą pomóc Ci ponownie uruchomić DL:

DisplayLink pracuje obecnie nad rozwiązaniem, które przywróci pełną funkcjonalność zagrożonym produktom dla użytkowników Mac OS. W międzyczasie wprowadzono tymczasowe rozwiązanie, sterownik Beta ( 4.3 beta 4 ), umożliwiający korzystanie z jednego zewnętrznego wyświetlacza Full HD. Chociaż nie jest to ostateczne rozwiązanie, zapewnia użytkownikom zagrożonych stacji dokujących i kart wideo, z podstawową funkcjonalnością. Aby uzyskać więcej informacji na temat podłączania do zewnętrznego wyświetlacza, zapoznaj się z poniższym samouczkiem: https://support.displaylink.com/knowledgebase/articles/1854724.