Lantre Care - ubezpieczenia produktów Apple

Czym jest Lantre Care?

W Lantre Care przygotowaliśmy dla Ciebie wyjątkową ofertę ubezpieczeń na produkty Apple, dzięki której nie musisz martwić się o zdarzenia takie jak zbicie ekranu w iPhonie, przypadkowe uszkodzenie sprzętu MacBooka, czy nawet kradzież, rabunek lub włamanie, którego celem może zostać Twój nowy sprzęt Apple’a.

Apple to marka premium i - jak wiadomo - naprawy potrafią być drogie. Nie ryzykuj i ubezpiecz swoje urządzenie Apple zaraz po zakupie. Zyskasz spokój i komfort używania, a jeżeli coś się wydarzy, naprawa będzie szybka i wykonana w profesjonalny sposób.

We Care About Your Devices
Lantre Care - dbamy o sprzęt Apple

Jakie są korzyści ubezpieczenia Lantre Care?

ikona 24h worldwide

24h worldwide

Ubezpieczenie działa 24 godziny na dobę i na całym świecie - nieważne, czy jesteś na wakacjach, czy w pracy lub szkole.

ikona oszczędność

Realna oszczędność

Zamiast wydawać na naprawę, oszczędź pieniądze na kolejne zakupy - koszty naprawy i kuriera pokryje ubezpieczyciel.

ikona postaw na wygodę

Postaw na wygodę

Szkodę możesz zgłosić telefonicznie lub mailowo, a sprzęt zostanie odebrany od Ciebie przez kuriera.

ikona błyskawiczna reakcja

Błyskawiczna reakcja

Do 48 godzin od zarejestrowania zgłoszenia, kurier odbierze od Ciebie uszkodzone urządzenia i dostarczy je do serwisu naprawczego.

ikona szybka naprawa

Szybki czas naprawy

Naprawa urządzenia trwa do 10 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu przez kuriera.

Rozbity ekran iPhone - Lantre Care

Elastyczne pakiety do wyboru

Lantre Care - przypadkowe uszkodzenie ekranu

Przypadkowe uszkodzenie ekranu iPhone'a

Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata

Zbita lub pęknięta szyba w nowym iPhonie to zmora każdego klienta i najczęściej występująca sytuacja, w której zastanawiamy się, czy mogliśmy zrobić coś więcej, żeby nie wydawać kilkuset złotych (a często więcej) na naprawę. Nawet najlepsze etui nie chroni w 100%.

Ze względu na charakter szkody, ubezpieczenie przypadkowego uszkodzenia ekranu dotyczy wszystkich iPhone’ów w ofercie Lantre.

jak skorzystać
Lantre Care - przypadkowe uszkodzenie całego urządzenia

Przypadkowe uszkodzenie całego urządzenia

Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata

Ciężko przewidzieć wszystkie zdarzenia prowadzące do przypadkowych uszkodzeń naszego sprzętu. Wystarczy, że zawieje wiatr, czy ktoś szturchnie Cię na ulicy. W wielu sytuacjach bierze też udział woda, czy inne ciecze, które uporczywie starają się zniszczyć Twojego Apple’a.

Przypadkowe uszkodzenie całego urządzenie dostępne jest dla:
- iPhone
- Mackbook Air i Pro
- iMac
- Mac Mini i Mac Pro
- Watch

jak skorzystać
Lantre Care - Przypadkowe uszkodzenie + kradzież/włamanie/rabunek

Przypadkowe uszkodzenie + kradzież/włamanie/rabunek

Okres ochrony: 1 rok | 2 lata | 3 lata

To rozszerzenie poprzedniego pakietu o celowe działania innych. Urządzenia Apple’a to drogi i topowy sprzęt, na który nie wszyscy mogą sobie pozwolić i niektórzy starają się wejść w jego posiadanie nielegalnie. Rabunek w biały dzień na ulicy? Włamanie do biura czy mieszkania? Taki sytuacje zdarzają się każdego dnia i nigdy nie wiemy, czy ktoś nas właśnie nie obserwuje.

przypadkowe uszkodzenie całego urządzenia + kradzie dostępne jest dla:
- iPhone
- Mackbook Air i Pro
- iMac
- Mac Mini i Mac Pro
- Watch

jak skorzystać

W tych sytuacjach...

zbity ekran iPhone'a

Zbity ekran telefonu

Kto z nas nigdy nie zbił szybki w swoim telefonie niech pierwszy rzuci iPhone'm.

kradzież iPhone'a

Kradzież sprzętu

Sprzęt od Apple cieszy się świetną renomą i niezaprzeczalnym prestiżem. Niestety, często przez to stają się obiektem kradzieży. Z Lantre Care będziesz zabezpieczony, nawet jeśli to przydaży się Tobie niezależnie od tego czy będzie to rabunek czy włamanie.

Wysokie koszty naprawy po zalaniu

Diagnoza po zalaniu laptopa jest druzgocąca i koszty przewyższają zakup nowego sprzętu? Mamy na to radę.
Lantre Care

wysokie koszty naprawy zalanego laptopa

Jesteśmy z Tobą niezależnie od sytuacji.

Jesteśmy z Tobą niezależnie od sytuacji. Z Lantre Care oszczędzisz sobie nieprzyjemności, a ulubionym urządzeniem Apple będziesz cieszyć się bez zmartwień.

Lantre Care - ubezpieczenia produktów Apple

... przyda Ci się Lantre Care

Poznaj koszt ubezpieczenia produktów Apple

Ubezpieczenie MacBook Air: Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

MacBook Air 13,3" / M1 / 8GB RAM / 256GB SSD

cena produktu

od 4889 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

już od 2,40 zł miesięcznie,

lub 255 zł jednorazowo.

MacBook Air z chipem Apple M1

Ubezpieczenie MacBook Pro: Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

MacBook Pro 13,3" / M1 / 8GB RAM / 256GB SSD

cena produktu

od 5799 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

już od 5,00 zł miesięcznie,

lub 302 zł jednorazowo.

MacBook Pro z chipem Apple M1

Ubezpieczenie iMac: Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

iMac 24" / M1 / 8GB RAM / 256GB SSD

cena produktu

od 6799 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

354 zł jednorazowo,

już od 5,90 zł miesięcznie.

iMac 24 cale

Ubezpieczenie iPhone: Przypadkowe uszkodzenie ekranu

iPhone 12 / 64GB / 6,1" / 2x12MP

cena produktu

od 3799 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

już od 7,40 zł miesięcznie,

lub 445 zł jednorazowo.

iPhone 12 Product RED

Ubezpieczenie iPad: Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

iPad Air / 10,9" / 64GB / Wi-Fi

cena produktu

od 2799 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

już od 4,85 zł miesięcznie,

lub 291 zł jednorazowo.

iPad Air

Ubezpieczenie Apple Watch: Przypadkowe uszkodzenie sprzętu

Apple Watch SE / 40mm / GPS/ Aluminium

cena produktu

od 1249 zł brutto

orientacyjny koszt ubezpieczenia

już od 1,89 zł miesięcznie,

lub 114 zł jednorazowo.

Apple Watch SE

Jak skorzystać z ubezpieczenia na produkty Apple?

1

Wybierz interesujący Cię sprzęt

Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia i wybierz z poziomu karty produktu

Karta produktu z wyborem opcji Lantre Care

Pop-up

Pop up z wyborem opcji Lantre Care

W koszyku

Pop up z wyborem opcji Lantre Care
2

Cena ubezpieczenia na karcie produktu jest przeliczana automatycznie zgodnie z Twoim wyborem a jej wartość zostanie doliczona do wartości zamówienia

Po przejściu do koszyka w podsumowaniu zobaczysz wartość produktu powiększoną o kwotę ubezpieczenia.

Możesz także skorzystać z rozłożenia ubezpieczenia na raty, wartość ubezpieczenia możesz zobaczyć w ujęciu miesięcznym zgodnie z wybraną linią kredytową.

3

Potwierdź i opłać złożone zamówienie

4

Otrzymasz wiadomość ze szczegółami polisy

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz korespondencję ze szczegółami polisy – Twoje ubezpieczenie zostało zawarte, a Twój sprzęt jest chroniony.

Jak zgłosić szkodę?

W przypadku wystąpienia szkody, zgłoszenie szkody powinno się odbyć niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od powstania szkody:

Telefonicznie: +48 22 564 06 08

Mailowo: lantre@mondial-assistance.pl

Dokumenty do pobrania:

Formularz
zgłoszenia szkody

Ogólne
warunki ubezpieczenia

FAQ

ubezpieczenie przeznaczone jest dla Klientów:

- będących osobami fizycznymi, osobami prawnymi, lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej,

- będących klientami naszego sklepu,

- będących właścicielem urządzenia.

Ubezpieczenie przeznaczone jest dla naszego sklepu, którzy zdecydowali się na zawarcie umowy ubezpieczenia drogą sprzedaży zdalnej (przez call center lub Internet) – nie później niż w ciągu 3 dni od dnia zakupu urządzenia.

Tak, podczas zakupu możesz ubezpieczyć wiele urządzeń i dla każdego z nich wybrać odpowiedni wariant ubezpieczenia.

Każdy ofertowany przez nas pakiet możesz kupić na okres 12, 24, lub 36 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy ubezpieczenia, nie później niż 3 dni od zakupu urządzenia w naszym sklepie.

Tak, ubezpieczenie działa 24 godziny na dobę na całym świecie. Naprawa, lub wymiana urządzenia w ramach ubezpieczenia może być realizowana wyłączenie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Suma ubezpieczenia stanowiąca górną granicę odpowiedzialności ubezpieczyciela na jedno i wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe jest w przypadku wszystkich pakietów równa cenie zakupu urządzenia widniejącej na dowodzie zakupu. Sumy ubezpieczenia w przypadku przypadkowego uszkodzenia ekranu oraz przypadkowego uszkodzenia całego urządzenia ulegają zmniejszaniu o wartość zrealizowanych wcześniej świadczen ubezpueczeniowych. Od sumy ubezpieczenia ubezpieczyciel nie odejmuje kosztów transporty i wszelkich ekspertyz/konsultacji.

1. Formularz zgłoszenia szkody,

2. Dokument ubezpieczenia (wystawiona elektronicznie polisa),

3. Dowód zakupu ubezpieczenia,

4. Potwierdzenie zgłoszenia kradzieży na Policję (w przypadku kradzieży urządzenia),

5. Inne informacje i dokumenty, o jakie poprosi ubezpieczyciel, jeżeli będą niezbędne do ustalenia okoliczności powstania szkody, zasadności i wysokości roszczenia oraz realizacji świadczenia ubezpieczeniowego. Wszystkie dodatkowe informacje zostaną przekazane podczas zgłaszania szkody do ubezpieczyciela.

Reklamacje związane z zawieraniem lub wykonywaniem umowy ubezpieczenia ubezpieczający, ubezpieczony, uprawniony z umowy ubezpieczenia bądź ich spadkobiercy mogą złożyć do Ubezpieczyciela w formie:

- ustnej – telefonicznie pod numerem telefonu: 22 522 26 40 (od poniedziałku do piątku, w Dni Robocze w godzinach 8:00–16:00), lub osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela,

- pisemnej – przesyłką pocztową na adres korespondencyjny Ubezpieczyciela: ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa lub osobiście w siedzibie Ubezpieczyciela,

- elektronicznej – za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mondial-assistance.pl

Ubezpieczyciel rozpatrzy reklamacje związane z zawieraniem lub wykonywaniem umowy ubezpieczenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania. W szczególnie skomplikowanych przypadkach termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu do 60 dni, o wydłużonym terminie rozpatrywania reklamacji wraz z uzasadnieniem składający reklamację zostanie poinformowany w formie pisemnej.

Ubezpieczający może bez podania przyczyn odstąpić od umowy ubezpieczenia poprzez złożenie ubezpieczycielowi oświadczenia o odstąpieniu od umowy ubezpieczenia w terminie:

- 30 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia lub 30 dni od dnia poinformowania Ubezpieczającego o zawarciu umowy ubezpieczenia, jeżeli umowa ubezpieczenia została zawarta przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość – jeżeli Ubezpieczający jest osobą fizyczną i zawarcie umowy ubezpieczenia jest czynnością prawną niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową Ubezpieczającego;

- - 7 dni od dnia zawarcia umowy ubezpieczenia – jeżeli Ubezpieczający jest przedsiębiorcą

Lantre Care - z myślą o klientach

Jeśli masz dodatkowe pytania...

Jeżeli masz dodatkowe pytania, lub chcesz poznać ofertę ubezpieczeniową możesz skontaktować się z nami:

Telefonicznie: +48 22 100 25 55

Mailowo: sklep@lantre.pl

Naszym partnerem jest:

Allianz ubezpieczenia