Service Pack Platinum Pro 48 MC do Apple iMac i Mac mini

Status produktu: Na zamówienie

Kod dostawcy: SPIMACPLATPRO48MC

  • Typ Service Pack
  • Przeznaczenie Mac mini, iMac
  • Okres ochrony do 4 lat od daty zakupu
Przejdź do pełnej specyfikacji

Spersonalizuj:

Rodzaj pakietu:
Platinum PRO Platinium Gold Silver
1 699 zł
W magazynie
SKU
SPIMACPLATPRO48MC
Rata już od:
45 zł
zapytaj o produkt +48 22 100 25 55

Service Pack - Pakiet Platinum PRO 4Y dla Apple iMac i Mac mini

Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu.

Przeznaczenie: Apple iMac i Mac mini

Okres ochrony: 48 miesięcy od daty zakupu

Kategoria: Service Pack dla Apple iMac i Mac mini

Zakres usługi:

  • Wzbogacenie zakresu gwarancji podstawowej

  • Naprawa sprzętu w autoryzowanych serwisach Apple’a na terenie Polski

  • Realizacja door to door - bezpłatny transport od i do klienta

  • Pełna obsługa zlecenia serwisowego bez konieczności poświęcania czasu

  • Wydanie sprzętu zastępczego na czas naprawy

  • Protokół serwisowy potwierdzający zakres przeprowadzonych prac

  • Elektroniczna aktywacja na podstawie numeru seryjnego urządzenia

  • Możliwość zakupu usługi w ciągu 12 miesięcy od daty nabycia sprzętu

  • Możliwość przeniesienia Pakietu na nowego nabywcę

Service Pack - Pakiet Platinum PRO 4Y dla Apple iMac i Mac mini Service Pack - Pakiet Platinum PRO 4Y dla Apple iMac i Mac mini

Czym jest service Pack?

Service Pack jest odpowiedzią na wymagania naszych klientów z zakresu obsługi serwisowej urządzeń Apple w okresie trwania gwarancji podstawowej, a także w kolejnych okresach po jej zakończeniu, nawet do 48 miesięcy od daty zakupu.

Dlaczego warto wybrać Service Pack?

Service Pack powstał aby oszczędzić czas klientów Lantre, których sprzęt wymaga serwisu, a także zapewnić im maksymalny komfort działania w trakcie prowadzenia prac serwisowych dzięki dostarczeniu sprzętu zastępczego Apple’a, umożliwiającego kontynuowania wcześniej wykonywanych czynności.

Naprawa realizowana w autoryzowanych serwisach

Dzięki stałej współpracy z autoryzowanymi serwisami Apple’a, klient może mieć pewność, że wszystkie naprawy zostaną przeprowadzone w sposób profesjonalny, a także należycie udokumentowany odpowiednim protokołem.

Każdy znajdzie coś cla siebie

Pakiety Service Pack zostały dobrane w taki sposób, aby każdy klient mógł wybrać coś dla siebie – od krótszego okresu i uzupełnienia gwarancji podstawowej, aż po 4 letnie plany usługi serwisowej, dla wymagających, nieakceptujących kompromisów użytkowników, potrzebujących komfortu ciągłości pracy w przypadku awarii i pełnej obsługi zgłoszenia serwisowego. Każdy Pakiet może być przeniesiony na nowego nabywcę, a naprawy będą realizowane na podstawie wydanego wcześniej certyfikatu – dzięki takiemu rozwiązaniu Klient posiada istotny argument w momencie sprzedaży sprzętu.

Elastyczność oferty

Ceny pakietów są adekwatne do okresu świadczenia usługi oraz rodzaju urządzenia, którego dotyczą – im krótszy okres, tym niższa cena. Service Pack stanowi również znakomitą alternatywę cenową dla produktu Apple Care, czyniąc go jednym z najchętniej wybieranych produktów komplementarnych przez klientów Lantre.

Specyfikacja
Kod dostawcySPIMACPLATPRO48MC
TypService Pack
Okres ochronydo 4 lat od daty zakupu
PrzeznaczenieMac mini, iMac
Waga1.000000